airborne

31 oktober 2011 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

dag iedereen,

even dit berichtje om iedereen te laten weten dat we onderweg zijn naar huis. De grounding van de gehele vloot vaan qantas is maandagmorgen ergens ten einde gekomen. De vakbonden en directie hebben zichzelf tijd gegeven om verder te  onderhandelen en ondertussen mag er terug gevlogen worden. Wij dus bij het opstaan heel tevreden en op aanraden van het reisbureau vroeg naar de luchthaven want het heropstarten van de vluchten zou pas na 14u gebeuren en  wij vlogen om 13u40. Bij aankomst in de terminal werden alle passagiers van qantas gevraagd aan  de balie.

Daar werd ons verteld dat er terug gevlogen wordt maar dat ze voor onze vlucht nog geen toestemming hadden gekregen. Kon zijn dat we vliegen, kon zijn van niet. Alternatief was ingeboekt worden op vlucht met andere maatschappij, qantas zou dit voor ons doen. Nadeel was wel hieraan dat de vlucht via etihad airways verloopt via singapore, abu dhabi en dan brussel en in abu dhabi moeten we maar even 9 uur wachten op onze vlucht naar brussel. Maar we hebben toch voor zekerheid gekozen en deze optie genomen.

Daardoor zitten we nu in de luchthaven van abu  dhabi (mooie luchthaven trouwens) te wachten op onze volgende vlucht. Dan komen we morgen belgische tijd toe rond 13u30 na ongeveer 32 uur onderweg te zijn geweest. Maar we geraken toch thuis !

Vele groetjes en tot binnenkort.

Kevin en Sabien

1. Nichtje Dorothy & Matthias:
    Aha, das goed nieuws!

Goeie reis terug!
  2. Isabelle:
    1 november 2011
    pffff 9u wachten in Abu dhabi....er zijn leukere dingen dan 9u wachten. Ik hoop dat jullie toch wat bezig hebt kunnen houden.

And now....home sweet home :-)
  3. Lindsay:
    1 november 2011
    Lees nu pas jullie bericht.
    Ik zat vanmorgen aan jullie te denken... een beeld van een vermoeid maar tevreden koppeltje met een rugzak vol herinneringen, gepopeld om die met het thuisfront te delen.... DRIE uur wachtend in Londen!!! Leek mij al erg... maar nu zitten jullie negen uur in Abu dhabi. Maar het feit dat jullie thuis raken is het belangrijkste. Het kon veel erger. Jullie zijn op komst naar huis... en iedereen hier kijkt er naar uit!!!
  4. Nonkel Paul:
    Dag Sabien en Kevin,

Inderdaad goed nieuws.

Hopelijk komt deze mail te laat en zijn jullie al thuis.

Tot binnenkort.

Nonkel Paul